Πληροφορίες για την Εταιρία


Οι απαρχές του Ομίλου MJF χρονολογούνται από το 1950, αμέσως μετά που η Σρι Λάνκα, η Κεϋλάνη μέχρι τότε, απέκτησε την ανεξαρτησία της από τη Βρετανική Αποικιοκρατία. Ο ιδρυτής του Ομίλου, ο Merrill J. Fernando, έχει αφιερώσει μια ολόκληρη ζωή στο τσάι, τη βασική δραστηριότητα του Ομίλου. Πήρε την πρωταρχική του κατάρτιση στην Κεϋλάνη και στη συνέχεια στην Μέκκα του τσαγιού, το Mincing Lane του Λονδίνου. Προκαλώντας το σύστημα που τον εμπόδισε από το να προωθήσει το Τσάι Κεϋλάνης συσκευάζοντάς το στον τόπο καταγωγής, ο Merrill επέστρεψε στην Κεϋλάνη αποφασισμένος να αλλάξει τη δομή του εμπορίου. Αυτό πήρε σχεδόν 25 χρόνια, και το 1974 ίδρυσε τη δική του εταιρεία MJF Εξαγωγές Ε.Π.Ε.  Η εταιρία ήταν η πρώτη από μια σειρά από πρωτοποριακές εταιρίες που σήμερα αποτελούν τον Όμιλο MJF.

Ο Merrill είναι επικεφαλής του Ομίλου μέχρι και σήμερα, και διοικεί μαζί με τους δύο γιους του και μια αφοσιωμένη ομάδα στελεχών και επαγγελματιών. Ο Όμιλος δίνει έμφαση στις αρχές του Merrill σχετικά με την άσκηση ποιότητας στο τσάι και τη δέσμευσή του για την ακεραιότητα, την παράδοση και την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση των πελατών.  Η μάρκα Dilmah δημιουργήθηκε από τον ιδρυτή χρησιμοποιώντας τα ονόματα των δύο γιων του, Dilhan και Malik, και είναι γνωστή για την ποιότητά της σε σχεδόν 100 χώρες σε όλο τον κόσμο. Η Dilmah έχει αναζωογονήσει μια κατηγορία σε παρακμή με αυθεντική καινοτομία, ποιότητα και φρεσκάδα και έχει πιστωθεί με την ανάσχεση της τάσης προς την εμπορευματοποίηση στο τσάι.

Στην επιδίωξη της αριστείας, ο Merrill έχει δημιουργήσει την πιο ολοκληρωμένη επιχείρηση τσαγιού στον κόσμο, με την κυριότητα φυτειών, την εκτύπωση και τη συσκευασία, την εισαγωγή και διανομή του εξοπλισμού και υλικών για τη βιομηχανία – όλα με ένα μόνο επίκεντρο: να δώσει στους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο ένα καλύτερο φλιτζάνι τσάι. Η ναυαρχίδα-μάρκα του Ομίλου, το τσάι Dilmah, έχει επαναφέρει το  τσάι της Κεϋλάνης ως το καλύτερο στον κόσμο.

Μέσω του Φιλανθρωπικού Ιδρύματος  MJF, ο ιδρυτής διανέμει μεγάλο μέρος του πλούτου του στο προσωπικό και τους εργαζομένους του αλλά και σε χιλιάδες μη προνομιούχων ανθρώπους στη Σρι Λάνκα. Οι βασικοί στόχοι του Ιδρύματος περιλαμβάνουν τη βελτίωση των ιατρικών και εκπαιδευτικών εγκαταστάσεων σε πάνω από 30.000 εργαζομένους στις φυτείες και τις οικογένειές τους αλλά και για περίπου 1.500 άτομα προσωπικό και  εργαζομένους στις εμπορικές και παραγωγικές δραστηριότητες.

Το 2002, το BBC είχε αναφερθεί στην εταιρεία Dilmah, περιγράφοντας τις δραστηριότητες της στην Έκθεση Παγκόσμιας Επιχειρηματικής του BBC World,

«Μια οικογενειακή Σρι Λανκέζικη εταιρεία τσαγιού προκαλεί αναταραχή στην πολυεθνική δομή της παγκόσμιας βιομηχανίας τσαγιού. Η Dilmah λέει ότι έχει γίνει η τρίτη μεγαλύτερη παγκόσμια μάρκα τσαγιού με την εμπορία αγνού τσαγιού Κεϋλάνης , χωρίς προσμίξεις, απευθείας στους καταναλωτές, σε περισσότερες από 80 χώρες σε όλο τον κόσμο. Η ιδέα είναι να αναβιώσει την εικόνα του Κευλανέζικου τσαγιού ως το καλύτερο και πιο ακριβό τσάι στον κόσμο».

Οι δραστηριότητες του Ομίλου περιλαμβάνουν

Παραγωγή & εξαγωγή του τσαγιού: συσκευασμένο με εμπορικό σήμα.

Εκτύπωση & συσκευασία για το τσάι και άλλων εταιριών.

Τσάι, καρύδα, μπαχαρικά και καουτσούκ και μεσιτείες.

Real estate και ανάπτυξη ακινήτων.

Εισαγωγή και διανομή των μηχανών συσκευασίας και των πρώτων υλών.Επενδύσεις και διαχείριση ιδιωτικών χαρτοφυλακίων.

Δημιουργία και διαχείριση ακινήτων αναψυχής όπως μπουτίκ ξενοδοχεία

Βελτίωση της ποιότητας ζωής στην κοινότητα, με έμφαση στα παιδιά και τους ηλικιωμένους, ειδικά στα κτήματα της ίδιας της εταιρίας.